Saturday, May 5, 2012

Face Me! Zine #1 (scanography edition)

Dummy Face Me! Zine #1

(Scanography Edition)



cover . forewords . artist and photo work Face Me! Zine #1 (scanography edition)




cover - Face Me! Zine #1 (scanography edition)



forewords - Face Me! Zine #1 (scanography edition)



forewords - Face Me! Zine #1 (scanography edition)



artist and photowork - Face Me! Zine #1 (scanography edition)



artist and photowork - Face Me! Zine #1 (scanography edition)





Face Me! Zine #1 (scanography edition)





Face Me! Zine #1 (scanography edition)



Agus Susanto a.k.a Pakdhe with Face Me! Zine #1 (scanography edition)
He is co-founder Face Me! Zine 



Yohanes Prima a.k.a Yopri with Face Me! Zine #1 (scanography edition)
He is co-founder Face Me! Zine  



 Face Me! Zine #1 (scanography edition)



 Face Me! Zine #1 (scanography edition) 



Face Me! Zine #1 (scanography edition) in post card



No comments:

Post a Comment